oktober 18, 2008

Första inlägget :)

Okej, ska väl försöka skriva här lite :)
Är så himla dålig på och ta mig tid och skriva, kan ju inte ens ta mig tid och skriva tillbaka när nån skrivit ett GB inlägg :P Nåja bättring bättring..
Idag ska vi eventuellt säjla våran syskonvagn :/ Tyvärr..
Men vi har ingen använding för den. Har inte alls använt den mkt sedan vi köpte den.
Och nu samlar den dam och tar en massa plats i våran lilla hall när den kan stå bättre någonannanstans :)
Sen pratade Jenna om att dom skulle kika förbi hit idag eventuellt, så det ska ju bli skoj :)
Så får Johanna och Nova leka lite, tycker dom leker jätte bra tillsammans.
Nåja nu ska jag gå o VÄCKA Johanna annars somnar hon aldrig på dagen. Det är redan nu lite sent, känns så hemskt och väcka henne, men det måste ju funka annars oxå.



Bye bye!

Faan försöker och ändra klockslaget på dethär inlägget, men det går inte, hmm..
Måste försöka med de :) Det är inte så att jag väcker Johanna 5 på morgonen inte :P hehe.. Så taskig är jag inte... :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

hej=)allt bra?jasså så ni ska sälja vagnen.ja du ser man har inte så stor användning för dom:-)
mari

Michaela sa...

Hej! Vad roligt att du har skaffat en blogg! :-) Jag ser fram emot att läsa den. Hoppas att ni får en trevlig helg! Jag saknar er, skulle väldigt gärna komma upp och hälsa på. Kram Michaela.

Anonym sa...

Hej vännen!
Kul att du hittat hit. Hoppas de går bättre för barnen nu tillsammans. Vi är däckade i en riktig läbbig förskylning. Men vi får fara till leos nån dag:) Kramar

Anonym sa...

kramar Ida glömde jag bort att skriva