november 28, 2008

Nu ska jag skriva nå vettigare :P

Har inte skrivit så mkt vettigt på ett tag ;P
Dels för att jag haft fullt upp och dels för att vi inte varit hemma. Har varit i Happis för Johan har hjälpt hans morbror med datan o så.
Idag ska vi till Boden och hämta korten på Elliot när vi var till fotografen :)
Har köpt en tavellist till sovrummet och sen sattit Johannas kort då hon var 5 månader i en ram o sen ska jag sätta Elliots kort nu, sen ska jag även sätta ett kort på mig o Johan oxå men måste hitta nått bra kort först o förstora upp. Men det blir nog bra, kan knäppa ett kort sen så får ni se :) Tiden går så himla fort, Elliot är redan 3 månader och han har vänt sig från rygg redan då han var 2 månaderm har inte för mig att Johanna gjorde det då hon var så liten?!
Eller är det jag som har glömt?! ;P
Igår var vi i stan när dom hade kvälls öppet :)
Hittade några julklappar och ett underställ till mig själv, men köpte bara byxorna nu, tänkte att jag köper tröjan sen, dom kostar ändå 299kr/del.
Sen köpte jag oxå en mina första år bok till Elliot, jätte frän var den!!
Nu är det dax o byta på lilleman här :)
KRAM på er alla!
Bjuder en bild på mina små gulliungar! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Shit vilka sötizar! och lika är dom :)

Anonym sa...

jätte fint kort på barnen de skulle du framkalla och hänga på väggen!

Anonym sa...

Joo jag vet :)
Gjorde en framkallning på alla våra kort igår + några förstorningar!