november 01, 2008

På ranten som vanligt! ;P

Idag blev vi bjuden på mat i Töre hos mamma, det var tacos som serverades på bordet :)
Johanna och Kim lekte förfullt.. Sen kom Sara dit och klippte mitt hår, det behövdes verkligen, det var sååå slitet i topparna :) Och nu när vi ska ha dop så måste man se lite fräch ut ;)
Måste hitta mig nått fint linne och ha på mig! Det får bli veckans projekt + då bakningen :/ Jag hatar och baka när jag aldrig lyckas..
Nåja sen efter vi varit hos mamma for vi till pappa och satt där och pratade en stund, dom har hållt på göra om hemma hos dom så nu var det färdigt och fint blev det :)
Nu ikväll ska vi ha en mys kväll med våra två älskade barn :)
Blir väl och köpa nå gott och titta Tv och kanske måla lite vattenfärgen Johanna fick igår, hon älskar och måla och pyssla :)
Ha en bra kväll allihopa!
KRAM

4 kommentarer:

Michaela sa...

Vad mysigt med dop! Är du i planeringens tider eller är dopet här redan snart? Du är duktig på att baka, det kommer att bli jätte bra ska du se! :) Ha det så bra, ta hand om er! Kram.

Anonym sa...

hoppas bakningen till dopet går bra!

Anonym sa...

Du är jätte duktig ju! Det kommer bli bra! ;) Ska bli kul med dop :)

Anonym sa...

Tack for intressant blogg