december 04, 2008

Elliots första spruta!

Idag har Elliot fått sin första spruta, den har blivit uppskuten litegrann då han haft feber!

Har även ringt och kollat hur mkt det kostar och ta sprutorna när vi ska åka till Thailand och när man ska ta dom, men man skulle ta dom en månad innan så det är ju i februari det blir o ta dom!

Det var nån spruta som man skulle ta 3 ggr, först skulle man ta 1:a sprutan och sen efter 1 eller 2 veckor skulle man ta den 2:a spruta till och sen efter man kommit hem skulle man ta den 3:e sprutan och varje spruta kostade jävlart över 500kr styck, så blir typ 3500 för mig och Johan, men då skulle den räcka i 20år, så de är ju bra :)

Sen har vi varit och fixat passen nu oxå, jag såg ut som 7 svåra år på kortet, jag loooovar!

Idag har farmor följt med mig på storheden och köpt massa tomtar (våra katter vi hade tidigare hävde sönder alla förra året!) köpte även en julgran, det får bli en i plast iår, Johan får fixa en riktig till nästa år ist. Sen köpte jag en massa annat grejs oxå.

Imorgon ska jag på barnens hus medans Johanna är på dagis och köpa lite julklappar och sånt!

Nu ska vi göra granen färdig!
(Lägger in bild sen)

KRAM!



Inga kommentarer: