januari 28, 2009

Alfons Åberg

Idag blir det lunch på stan med Ullrica.
Johanna är nu med dagis på teater, dom skulle se Alfons :)
Ska hämta henne lite tidigare sen ska hon få va med farmor o farfar en stund medans jag är på stan, inte de roligaste stället hon gillar precis :)
Så dåligt att dom har så korta tider då dom är där, men de är ju för att dom har 4 dagar i veckan, gillade när de var 3 dagar i veckan så man han gö nå medans!!
Menmen måte hitta mig ett par byxor, skulle behöva massa linnen oxå men de får bli o kolla på nån annan dag!!


Asså jag gillar o blogga mer nu när Theresé fixade så att när jag tycker på enter så blir de raden nedanför även då jag publicerar den, har haft lite problems med de tidigare, men de var bara en inställning som var fel!
Tack Theresé!
Du är en ängel...
Pussokram nu allesammans och ha en bra dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va bra att du lägger in lite bilder så blir sidan mer lättläst. Va bra att Teres tar sig tid och hjälper dig!

Anonym sa...

Det är roligt att läsa doin blogg när du upptederar den massor.. Oj vad roligt jag har på jobbet.. hhaha.. Vet inte hru många gånger jag läsen din varje dag.. PUSS