februari 18, 2009

20090218

Idag ska Johanna vara ledig från dagis, ska till hertsön.
Hon har varit jätte trött dom senaste dagarna, tycker ju att de borde va nu man blir piggare, nu när det blir ljusare o så. Men ikke de!
Förde Johan till jobbet imorse och se var -28 grader ute, bilen hade stått ute så den var gaanska så seg kan jag tala om!
Borde igentligen kört in den i garaget nu innan jag åker, men de glömde jag ju, typist!
Annars händer väl inte så mkt, ska ringa o boka om bröllopet till kl.14 tror jag, tycker de blir så stressigt annars?! Eller vad tror ni?!
Nu ska jag gå o äta lite frukost, magen skriker efter mat :P
Ha en bra dag allihopa. KRAM

5 kommentarer:

Anonym sa...

Liikes att boka om.. tycker jag iaf.. längtar efter er.. :)

Anonym sa...

Vi gifte oss 15 och de var perres tid:)Kram Ida s

Anonym sa...

Tycker att kl 14-15 blir bra !

Anonym sa...

Grattis!när ska ni gifta er då?

Anonym sa...

GRATTIS, så kul med bröllop! :D