februari 11, 2009

Brudklänning!

Idag har jag varit på Briar Rose och provat yttligare några bröllopsklänningar, nu hittade jag en annan som jag fastnade för väldigt mkt!!!
Den var så skön och ha på sig så vill nästan bara säga där jag tar den på en gång.. Men ska inte förhasta mig på nån så jag ångrar mig sen, men den var suuper skön.
Jag måste ha korsettknytning i ryggen, dom klänningarna sitter bättre på mig. Igår när vi var o provade, gillade jag inte dragkedja, men den sista klänningen jag provade igår var med korsettknyt och sen satt oxå jätte bra, men den klänningen var inge fin så den blir de inte men korsettknyt blir det då absolut, hon som är sömerska där har sagt att oavsett vilken klänning jag väljer kan hon kostnadsfritt korta upp den och sy om den ifall det är dragkedja så det blir med kosrettknyt... Känns så roligt!!!!!!!

La upp en bild tidigare, men Theresé tyckte jag skulle ta bort den för att det skulle bli en överaskning vilken klänning jag väljer, så vi lyssnar på henne :)

KRAMAR!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer bli så vacker :)

Anonym sa...

...i vilken klänning du än har på dig ;D

Anonym sa...

Det bästa är att få se dig i bröllopsklänningen först i kyrkan - därför gjorde ni ett bra val att inte visa den på bloggen.

Anonym sa...

Håller såklart med.... ska bli överraskning ;) Du kommer bli såå vacker, vilken du än väljer!