februari 27, 2009

Pite igår!

Så har man köpt brudklänningen, men som Therese sa så är de roligare o se den i kyrkan sen :)
Så blir inte att jag sätter upp nån bild! Sorry! :P
Man blev liiite fattigare men den var jätte fin! :)
Elliot tyckte att morgonen börjat 25 över 6 imorse. Bara stiga upp o se glad ut ;)
Och samma har de varit typ hela veckan!
Han verkar va en morgon människa om man järför med Johanna, hon kan brassa på med sovandet till 10 om hon skulle få ;P Så hon är då verkligen lik Johan...
Jag är ju den typen som inte sover bort hela dagen, vill helst stiga upp från morgonen o inte känna att jag sovit bort hela dan.
Elliot har fått värsta förskylnigen, snor + hosta :/ Fick brickanyl utskrivet i onsdags, o nog hjälper de..
Har gjort färdigt inbjudningskorten nu, bara infobladen kvar! Mkt o göra då man gjorde dom själv, trodde de sku va hur enkelt som helst :P haha... Där fick ja nog :P
Måste ju gratta Jenna o Peter som fick en flicka här i Måndags eller söndags natt eller vad man nu ska säga :P Hon ska heta Junie o va suuuper sööt!
Nu måste jag gå o ta upp Elliot för nu börjar han bli otålig där i spjälisen efter morgon vällings drickandet :) Hoppas alla får en bra dag, kram från den blivande frun Esperi :) hahaa..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaa, oj så jag skratta av detta inlägg.. Kan tänka mig hur du säger det och inte skriver det.. hahahaa.. Jag döör.. gu så roligt.. Längtar verkligen till jag får se dig på diiin dag.. :D Puss

Anonym sa...

Grattis!!
Man missar mycket nuförtiden-antingen är man sjuk eller jobbar :-( (försöker jobba igen sjukdagarna och höja sgin lite)