februari 04, 2009

Promenad på isen!

Idag har vi varit ute och gått på isen, lite läskigt och ännu läskigare var det när Madde tyckte vi kommit så nära isrännan, jag som trodde det var isvägen ;P
Jag gick ju ditåt i enkomt bara för att jag trodde de var isvägen, tänkte man kunde gå efter den, men vi hade nog fått simmat!!!
Jag fick ganska bråttom då kan jag lova! :)
Hade Elliot och Maximus i var sin pulka, de gillade dom!!
Sen gick vi hem till Madde och Maximus och killarna lekte lite :)
Sen fikade vi Maddes goda vaniljbullar som hon bakat förra veckan, hon är verkligen en riktig bagare!!! Svin gott blir de alltid, tänk om jag oxå skulle lyckas nångång :)
Sen for jag hem och hämtade Johanna och Johan, skulle köra Johan till jobbet och sen åkte vi hem och prövade Johannas skidor!
Och hon kunde åka skidor, trodde hon var för liten, men ikke, hon åkte jätte länge och fram o tillbaka var säkert ute 1 timma!!
Sen körde hon Elliot i pulkan vilket han uppskattade VÄLDIGT MKT, har alldrig hört han skratta så mkt som då!
Tänkte jag lägger in lite bilder från dagen!!

Här nedanför är en filmsnutt på när Johanna åker skidor om nån vill se!!

Nu sitter vi och väntar på att underbara Therese och Micke ska komma hit så vi kan börja äta nångång!!
Hoppas alla har det bra, kram!

2 kommentarer:

Madelene sa...

Nämen vilken duktig skidåkartjej:)
Det var trevligt o ha er här på besök=)

Anonym sa...

Men herregud så underbara barn du har, Syrran !!! :D:D:D Pussa dom från Moster