april 22, 2009

Duktiga jag! :)

Åh så söt Johanna är :)
Satt o tränade lite finska i hennes finska bok jag gjorde till henne o Elliot.
Och då har jag klippt ut bilder från tidningar tex en katt o skrivit kissa under den, då igår när vi satt o läste i den tyckte Johanna att de var jag som skulle träna finska så hon frågade mig var saker hette...
(J) -Vad är det här?
(E) -Kissa.
(J) -Dethär då?
(E) -Koira.
(J) -Åååh va duktig du är mamma!!

Hehe, så söt hon är!

Idag ska vi besikta bilen, hoppas den går i genom!
Sen har Johan em så vi ska väl inte göra så mkt!
Har lite kläder och vika in som måste göras!! :)
Nu ska jag gå o byta blöja på Elliot. Luktar bajs på Låååånga vägar!
Ha en bra dag!
KRAM

4 kommentarer:

Lina sa...

Nej men så söt man får vara :)

Anonym sa...

Gulligt.. Mamma

Victoria sa...

Barn kan vara rätt så söta =)

Anonym sa...

Såå himla söt hon är sessan :) men tjurig också ;)/ T.