maj 06, 2009

Arcus Arcus Arcus!!!

Det är så himla mkt och göra nu med allt innan arcus på lördag.. Mycket som ska rensas och så.. Sen så ska jag hjälpa Therese med och stryka alla kläder som hon ska sälja.. Har inte hunnit blogga nu så mkt, men de ska de bli bättring på :)
På lördag kväll ska jag till Ulrica, hon fyller år så de blir nog skoj :)
Imron ska jag när jag fört Johanna på dagis kl, 9 fara till Therese.. Sen på kvällen ska vi till Müllers på ladie night, roligt o göra nå annat än bara sitta hemma :)
På fredag ska vi vara på Arcus 17:00 med alla grejer för o börja ställa i ordning... Så jag har verkligen fullt upp :) Har inte ens varit till förådet och kollat vad som går o sälja... :P
Annars då, fullt upp med bröllopsplanering till max kan jag lova..
Nu ska jag o sova, jätte trött är jag!!
kram på er alla o sov gott!

3 kommentarer:

Anonym sa...

DU är underbar, hade aldrig gått utan din hjälp med allt!! Tack för att du är så snäll o ställer upp! Det ska bli kul i morgon, o shit vad roligt det var igår, inte haft så kul på väldigt lääänge! :) Kraaamar på dig gumman./ T.

mari sa...

hej anders kommer jobba mellan v25 och 32 så förhoppningsvis så kommer vi.visst var de den 8e augusti eller hur var de nu?sitter vid datan å ids inte gå å kika på inbjudan :-)
får ta å hooka upp nu snart på ett vinglas,lite singstar å allmänt surr nån helg här framöver=)kram

Maja sa...

Jättefina bilder Elin :)