maj 26, 2009

Snacka om morgonpigg unge ;)

Idag var de uppstigning kl 5...!!!!
Känner mig helt knasig.. :)
Igår var jag o Therese o tränade, sprang lite, cyklade lite o sen rode lite..
Skönt och komma iväg lite grann.. Johan har oxå blivit en höjdare då de gäller och fa o träna, ses knappt på dagarna, när han kommer hem från jobbet så äter vi sen far han o tränar o då han kommer hem så far jag o tränar.. Lite tråkigt men man vill ju komma lite i form till bröllopet :)
Kim åkte hem igår, så känns lite tomt här. Men på tordag ska han få åka på Johns kalas!!
Det gillade han gaaaanska mkt!
Längtar till arons badet öppnar.. Nån som vet när dom öppnar?!
Vill ju få lite färg, man är ju så blek nu ;)
Gillar o ligga på arons o sola, inte så mkt getingar o sånt där, eller inte vad jag märkt iaf :)
Ska jobba i helgen, så blir ingen cruising.. Men de kommer fler :)
Är skiiit nervös.... Ärligt talat... :)
Nu ska jag gå o ducha lite, ska sen köra Johan till jobbet, Jag ska ha bilen idag.. (som alltid annars *hehe*)

Hoppas de blir en riktigt fin dag idag..... Med mkt SOOOOL!
KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Elin!
Ja, du..har fått många kommentarer om min bloggnedläggning...jag får absolut inte göra det :-)
Ja ja , vi får väl se vart det slutar.
Grattis förresten till ditt jobb..superduperkul för dig och för er...pengar behövs väl alltid. Ja, jag ska börja skriva ned lite texter snart till erat bröllop...så då kan vi ju stämma av en dag och tid då det passar. Jag går på semester efter den 15 juni, så det ska bli härligt värre.
ha det så gott å hälsa familjen och ge barnen en kram från mig
Kramz/Annica

Lina sa...

Sv: Jag älskar dig med storasyster <3<3