juni 09, 2009

Shit va trött jag är!!

Skulle igentligen ut o springa med Theresé nu, men somnade en stund på soffan helt slut, känner att jag skulle kunna somna sittandes nu.. Är inte van o stiga upp 05:15, nej nej! Eller Elliot är ju morgon pigg o brukar vakna ibland den tiden, men då kan man ju vila på dagen.. hehe..
Men jag trivs jätte bra på jobbet.. Står o går hela tiden, så man får ju lite mortion oxå ;) Kan ju behövas.. Sen äter man ju bättre då man får värsta frukosten där o lunch oxå :)
Blir o jobba i helgen oxå, så blir en ganska lugn helg, kan ju behövas ;) haha.. Trodde inte jag skulle trivas så bra med jobbet som jag gör..
Imorgon måste jag försöka ta mig o träna lite.. Måste få bort lite innan bröllopet :)
Nu ska jag gå o lägga barnen o sen lägga mig i soffan o kanske somna för natten, för så trött känner jag mig verkligen!

God natt alla mina vänner.
KRAM

Inga kommentarer: