september 27, 2009

Haparanda idag!

Idag bär de åt till Haparanda.
Johan har ledig vecka till veckan, men vi ska bara vara där nån dag.
Ska sen ev till Skellefteå på tordag till Camilla.. :) Om vi får komma :)
Så lite man få träffa henne :/ Och så får ju barnen leka med Gabriel :)
Känns skönt att jag nu är klar med Etik kursen. Hujja för skola!
Men jag måste ju om jag ska kunna jobba... Nu har jag kvar Datakursen och Psykologikursen, sen är de klart!! :)
Men datan börjar inte förren vecka 42 om jag minns rätt och Psykologin om ännu fler veckor..
Man behövde inte igentligen ha data kursen men eftersom jag missade sista provet då jag gick på gymnasiet så fick jag inte G där, så bättre o ha de än IG!
Idag ska vi o kolla på en till insatslägenhet, den ligger på skurholmen den oxå :)
Har varit o kollat på en annan där tidigare.
Nog faan kan dom ta betalt för en j*vla lägenhet, men Lulebos lägenheter är så himla små..
Sovrummen ryms de typ bara en säng.
Jaja, vi får väl se hur de blir...
Barnen har då fortfarande inte vaknat. Ska gå o ringa till Johan o fråga varför han tagit bilen idag, såg inte den på parkeringen..
Måste ju ha den för tänkte fara till Sävast till Aina, Saga o Max idag och kolla in deras nya lägenhet.
Nåja hoppas ni alla har det bra, kramar!

1 kommentar:

Anonym sa...

grattis..Mamma