september 19, 2009

Shit pomfritt..

Elliot sover fortfarande, han som sover till 6 - halv 7 i vanliga fall :P
Och han somnade halv 8 igår.. Jaa man ska inte klaga..
Men har ändå varit uppe med tuppen ändå, då Johanna vaknade tidigt!
Skönt med helg iaf. Var på stan igår och letade efter nå vantar till Elliot och ett par inne skor till dagis då de är så golv kallt där. Sen sku jag köpa en tröja till Johanna oxå då dom har fotografering snart, men tror ni jag hittade allt jag sku ha, näää.. Hittade bara en tröja till Johanna... En tröja med my little ponny :) Hon fick välja själv... :) Hon som annars bara vill ha bil tröjor :P haha..
Vad ska man göra idag då?!
Plugga en massa men måste slita mig en stund och hitta på nå kul med barnen... Kanske en sväng i lekparken?! Eller badhuset?! Jaa vi får se vars de slutar...
Nu hör jag att Elliot vaknat så ska gå o ta upp han....
Hoppas ni får en fin dag...
KRAMAR






SAKNAR THAILAND!!!!

Inga kommentarer: