september 02, 2009

vilken oturs månad!!

Nu är det ett tag sen jag bloggade igen..
Senaste tiden har jag haft fullt upp, har börjat skola, ska läsa upp 3 ämnen på komvux så man får uska kompetens.. Vill så gärna jobba inom psykiatrin..
Annars då så har vi ju haft 1 års kalas till Elliot.. Så nu är han en stor kille :)
Sen har jag fått hem papper angående körkortet att jag måste förnya då jag bytt efternamn, så var iväg här i förrgår och knäppte id kort, kan ju säga att jag blev ju då inte nå fin, o inte blir det ju finare på körkortet inte :P Ni ska se mitt pass, ser ut som jag knarkat i 1000 år :P haha...
Igår var jag på floating, fick ju av Johan i julklapp så tänkte dax o utnyttja den kanske :P Ska på massagen imorgon.. Men nu började jag fundera om man får de då man är förkyld?! Nån som vet?!
Våran data har varit paj ett tag men nu är den fixad igen..
Sen gick ju kameran oxå sönder, jaa de var ju bara o fara o köpa en ny sån, för de måste man ju ha.. Vi har då verkligen inte haft tur den senaste månaden, bara utgifter :P
Hoppas det vänder.. :)
Lite förskylda har vi varit här, men börjar bli bättre varje dag!
Nu måste jag plugga lite, jävligt svåra uppgifter är de, men måste försöka ta mig igenom detta..
Hoppas alla har det bra, kramar

2 kommentarer:

Göran sa...

Hej där fru Esperi.
Fina bilder från bröllopet synd att vi inte kunde komma upp då det inföll samtidigt som vi skulle börja jobba här i Borås. Ni hade ju tur med vädret också, efter vad man kan se på bilderna. Så då blir också äktenskapet lyckligt, eller säger man så?

Barnen har blivit så stora så jag förstår det var länge sedan jag/vi var uppe och hälsade på. Kanske får göra en blixtvisit som i april 2006 igen!!

Hälsningar från Borås

Göran sa...

Hej där fru Esperi!

Fina bilder från bröllpet. Synd att vi inte hade möjlighet att vara med då det krockade med att vi skulle börja jobba igen efter semestern.

Fint väder var det också kan man se på bilderna. Då ska väl också äktenskapet bli lyckligt. Är det inte så man säger?

Ser hur stora barnen har blivit och förstår att det är länge sedan som jag/vi var uppe och hälsade på.
Kanske ska göra en ny blixtvisit som i april 2006.

Ha det bra och lycka till med studierna.

Hälsningar från Borås