mars 23, 2011

Sorry...

Förlåt att bloggandet inte blivit av som jag lovade före resan.. Men nu har vi kommit hem och allt har varit helt underbart. Inte många minuter vid datorn och det har ända kännts super skönt *hihi* man sitter alldelest för mkt på datorn hemma, sa lite paus kan inte skada..
Då vi varit i Thailand har jag tappat min telefon, så igår far jag och köpte mig en ny, väntar på mitt nya sim-kort, som får ta och skynda sig en aning...
Resan hem från Thailand kunde inte gått bättre. Barnen sov från Thailand ---> Istanbul (9 timmar) och sen från Istanbul ---> Stockholm (3 timmar) sov dom oxå en massa... Sen var ju väntan i Istanbul ganska lång men även i Stockholm oxå. Barnen blev väldigt rastlösa då vi vantade i Istanbul och Stockholm, men det har dom verkligen andledning till och bli. Inget är väl så lång tråkigt som det.
Idag har jag vaknat kl. 04:00 och kan inte somna om, tror jag somnade kring 20 tiden igår... Kanske det är en andledning till de :P Men kommer att vara sjukt trött idag....
Nu ska jag gå och lägga mig framför tv och kolla om de är nå tråkigt o titta på :) hihi..
KRAM på er så länge!

Inga kommentarer: