oktober 20, 2008

Shopping!!

Idag har jag shoppat massa grejer :)

Var först på storheden med Therese och Farmor. Köpte inget där, körde mest dit för att farmor ville dit, klart man ställer upp.. :) Hon är ju så rädd och åka med farfar...

Sen lämnade vi av farmor på stengatan och fortsatte trippen mot stan... Köpte mig 2 st luvtröjor och 3 par byxor till Johanna.. ÄLSKAR verkligen plych byxorna på lindex, köpte nu gråa, lila och röda... Och till mig själv köpte jag en turkos och en rosa tröja, faktiskt riktigt snygga, Inte varje dag jag brukar hitta kläder åt mig själv :) Therese köpte samma rosa tröja, hon passade riktigt bra i den :)

Kom hem för ett tag sen från ICA MAXI, drog med mig Malin som sällskap och handlade lite mat och hade väldigt trevligt,.. Johanna och Elliot stannande hemma med Johan!

Sitter nu och väntar på att Sara ska komma, hon kan vara lite seg när hon ska komma hit på kvällen, kommer alltid när man typ sover :P

Ha en bra kväll allihopa!

KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, Joo. Hon passar alltid på när man sover ;p Haha, nee. men Vad bra att du fick köpa dig lite kläder! Pussa Johanna och Elliot från Moster Lina. Syns på söndag :) Puss och Kram !