oktober 22, 2008

Sover hela natten..

Jag är ganska bortskämd måste jag få säga :P
Elliot har nu för lite mer än en vecka sedan börjar sova hela natten!!
Jag ammar han vid nio på kvällen och han äter inget efter det fören sju på morgonen :)
Likadan som jag var när jag var liten :) Fast jag slutade äta på natten vid 5veckors ålder :)

Annars då, det har inte hänt så mkt här, iofs så har ju Sara varit här 2 nätter, så passade på och färga håret och så, blev GULT igår, så fick göra om det idag och nu är det VITT, det kan jag lova, lite för vitt kanske? Nåja bättre än gult iaf :)
Igår var vi och tittade när Johan var och dök!
Kallt som f*n uppe på land.. Men vi smaskade på med go´ fika och saft..
Johanna tyckte det var kul...!! Huvudsaken de...
Kollade just på Oskyldigt dömd, har inte sett de pogrammet tidigare, men klart nå jag ska börja titta på varje vecka..
Imorgon ska vi på 2månaders läkarskontroll kl. 08:15, sen ska vi promenera till Johans jobb och sno bilen av han.. Så härligt och promenera på morgonen.. Det tar nästan en halvtimma!

Fick ett brev från facket, en kurs som jag gick för ett tag sedan har fortsättnings kurs nu den 11/11 till och med 13/11, så sa att jag ville gå den fast jag är mammaledig, så jag och Elliot var så välkommna så :) Får se hur och om han går med på de, annars får vi väl åka hem.. :)

Nu ska jag gå och sussa sängen, blir och stiga upp tidigt imorgon, Johanna ska ju vara på dagis 07:45 och sen ska jag ju direkt till vårdcentralen... Så måste göra mig i ordning före Johanna ska på dagis så jag direkt kan knalla dit!
Lägger in lite bilder från dykningen!
Sov gott allihopa!


2 kommentarer:

Anonym sa...

hej bruden! va kul att du skaffat blogg :) allt bra me storfamiljen?

Mamma sa...

Hej.. Kul att du tog dig tid med johanna.. Snygg jacka föresten oxå..kramar till er.Mamma