oktober 24, 2008

Trampa inte in nå grejs i foten...

... som du inte får ut själv, kan lova dig att du inte vill gå till läkaren och få en spruta i foten, det gör nåjävulst ont måst jag säga.. Skrek som en stucken gris där på vårdcentralen.. Hoppas nu hon fick ut allt som var där och irriterade, för kan lova att jag inte går dit igen.. Då haltar jag häldre :)
Imorgon är det dax för den roliga dagen, ARCUS loppisen!!!
Jag och Therese ska stå där utanför strax efter 9 :) Dom bästa grejerna går ju åt först! Idag har jag och Elliot varit på stan med Madde och Maximus, så duktig han var när han satt i matstolen för första ggn :)
Nån föressten som har tips på hur man gör så att bäbisar slutar spy som fontäner? :)
Elliot spyr ner mig efter varje måltid :/ Så känner ni nån som lukar bäbisspya så är de nog säkeligen JAG :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Maximus :) DEt var kul o ses:)//Madde

Anonym sa...

Hehe, jag kom på det sen, haha.. Vet inte alls vad jag tänkte på :)
Har då ändrat det iaf..