november 18, 2008

Grattis och gratis!

Många grattulationer!

Grattis till Therese som fixade körkortet idag!!!

Grattis till Camilla och Jonas som fick en gosse i söndags, han ska heta Gabriel

Och slutligen grattis till Aina och Malle som oxå fick en liten gosse i söndags, han ska heta Max, såå söt han var!

Man såg verkligen att Elliot har vuxit så extremt mkt, han var ju en bamse bebis nu!

Sen idag hade jag tänkt att Johanna får vara ledig från dagis då vi skulle på unga mammor kl 13 och då hade de blivit så stressigt när hon brukar vakna kl 12:45.

Men då blev de ändringar, Johan rinde och berättade att det är gratis bensin på shell, det var något öppningserbjudande när dom slås ihop med 7eleven eller hur det nu var, så ringde genast till farmor och farfar och frågade om dom kunde komma hit och ifall farfar kunde köra mig tilll Johans jobb medans farmor var hemma med Johanna och Elliot. Och det kunde dom!

Sen när dom kom drivade jag o farfar iväg och efter jag hämtat bilen på Johans jobb så for vi o kolla om det var nån kö, men de var det inte ännu..

For sen hem skickade iväg Johanna på dagis och gick o duschade och sen for jag o Elliot iväg o ställde oss i kö för o få gratis bensin :) Blev nr 5 i kö, och stod i nästan 2½timma!

Men det var det värt, för hade TOM tank!!

Tur tankade vi inte igår som vi hade planerat!

Nu ska vi iväg och handla lite på kvantum och imorgon ska jag o Elliot på babymassage.
Ha det bra allihopa!
KRAM








1 kommentar:

Anonym sa...

haha shit, vad länge ni fick stå ;p Tror att Elliot kommer att bli mosters pojke jag ;p och du, hur är det med knäet? tihi, puss och kram på er