november 20, 2008

Mjölkuddens öppnaförskola!

Har varit där idag :) Jenny med Wille och Mia med Hampus kom dit, länge sen sist.
Men for dit igentligen för o träffa Åsa och lille Albin (Viggo?) och sen Iza. Åsa nu måste du bestämma dig vad han ska heta :P Men vi kallar han för Albin i detta blogg inlägg :P hehe.. Albin och Elliot är det bara 3 dagar emellan. Jätte roligt och träffa dom! Längesen sen sist..
Nu i em har vi varit o handlat lite, sen var vi o ät på MAX med Therese och Micke!
Sen var jag o köpte ett par vantar till lillkillen, börjar bli lite kallt ju när man promenerar och så...
Farmor har föresten en spark som hon ionte andvänder som jag skulle få låna av henne, sen ska jag köpa en sparklåda så man kan komma sig snabbt till affärn och så... :)
Johanna älskade förra vintern och åka spark!!!!
Nu ska vi kolla på Arkiv X, vi borde snart kollat färdigt alla säsonger tycker jag!
Men de är sååå bra serie o kolla på!
Ha det bra allihopa!!
KRAM


1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe du är inte den enda som kollar Akriv X :p Jag började tanka ner serien då jag såg filmen som dom gjort nu :p Man får som tillbaka den där gamla känslan som man hade då man kollade dom på 90talet hehe =)