januari 14, 2009

Feber och ont i kroppen!

Nu har jag och Johan oxå blivit dåliga. Johan blev det redan iförrgår efter jobbet och blivit mkt bättre sen dess men fortfarande feber o hosta.
Jag vaknade i morse av att jag hade grymt ont i kroppen och lite feber!
Tog 2 alvedon och gick o la mig igen och nu verkar då alvedonen ha hjäpt för nu har jag inte ont i kroppen och ingen feber!
Måste ju bli frisk till dopet som vi ska på söndag, lilla Gabriell ska ju döpas!
Så då blir det och driva till Västerbotten! :)
Roligt och få träffa Camilla och gänget där! :)
Men det ska vi nog hinna bli friska till dess, när Elliot hade feber o de så hade han det 2 dagar, så får väl hoppas det är samma här!
I dag ska Jonas och Johan iväg och söka jobb och sen ska dom på dykarskolan oc höra några grejer!
Jag ska bara ligga hemma och SOVA mig frisk!!!
Ha det så bra, kramar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det får vi lov o göra:)

Jobbigt o vara sjuk, krya på er!!

/Madde o Maximus