januari 12, 2009

Stackars lilla sjukligen!

Hmm, tittar på klockan och vill bara sova!
Elliot har 40graders feber och är verkligen kokhet :/
Har inte fått ner febern totts att jag gett 2x60mg alvedon, hoppas den vill gå ner nu snart, helst hade han inte behövat få den alls!!
Nåja sånt är livet ibland!
Johans väckarklocka ringer 04:55 nu idag så då är de slut på ledighet :/
Pratade med akuten nyss om att jag inte får ner tempen på han, det var 50min sen han fick supparna och tempen hade inte sjunkt nå, men skulle ta igen en temp 30min senare... Nu verkar det som att han somnat ändå, kanske dom börjat ge lite eftekt då, blev då helt tyst i sovrummet!
Nåja alla nattugglor, godnatt!

2 kommentarer:

Madelene sa...

du har fått en Award av mig, checka min blogg;)

Anonym sa...

Hoppas lill killen blir frisk. Många kramar Ida Alva och Nicke