januari 30, 2009

Fredag hela veckan :)

Nu är jag hemkommen från stan, Elliot har då varit jätte snäll, sa inte mkt när vi satt o höll Ulrica sällskap när hon tatuerade sig =)
Det blev super snyggt :) Blev som sugen på och göra en själv oxå, men vet inte vad!?!?!
Har nån något tips?! Vet som inte vad jag skulle passa i förnågot?! Eller vars jag ska ha en tatuering?!
Sen var vi på Veromoda och jag köpte mig ett par byxor som jag kollat efter länge ;)
Nu ikväll ska vi kanske och bada, Johanna älskar verkligen och bada!!
Ha det så bra allesammans!!
KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina kläder Elliot hade på sig på bilden han sitter själv:)
Vill också göra en tatuering, maximus namn:) Gör nåt me dina barn?

Ah vi får synas när vi blitt friska här. Jag är så gott som frisk nu. Men Maximus har feber och äter typ ingenting....