januari 29, 2009

Sista natten..


Äntligen sista natten för Johan o jobba, jag kan verkligen inte somna då han jobbar natt, har ju inte annars problem med det. Nåja dom ska ju ta bort natt veckorna helt o hållet på ferruform, så förhoppningsvis får jag sova sen hädan efter :P

Imorgon ska jag med Ullrica på stan eller rättare sagt Aeon, hon ska göra en tatuering, och jag ska sitta där och försöka vara ett stöd ;P hehe.. Nää men kan ju va skönt o ha nån med sig, det skulle nog jag ha velat om jag gjorde en tatuering.
Hade oxå vela göra en, men vet inte om jag vågar?!

Vet inte heller vad jag vill göra för något?!

Johan sa just ikväll att han hade velat göra en till, en tribalaktig tatuering på höger arm!

Så får väl se vad han får i present ;)

Kollade Sveriges värsta bilförare för ett tag sen, fan nog finns det idioter ute på gatorna och kör ;P

Jaa nog är ju jag bra på och köra jämfört med dom ja :) haha..

Idag ramlade Johanna i soffans nedre kant när hon skulle springa med foppa tofflorna :/ Så blev ett rejält märke från de.. Stackans vad ont det ska ha gjort!!



Sen bjuder jag på en bild när Elliot sitter själv :)
Nää nu ska jag sussa sängen iaf, får se om man somnar hyfsat fort iaf, jobbigt ligga vaken!
Godnatt på er alla!
KRAM..

Inga kommentarer: