januari 20, 2009

Dagis, kalas och unga mammor!


Idag när Johanna vaknade så sa hon;
- Mamma jag vill gå på dagis!!
Det är som roligt då hon själv säger det oxå, för då måste väl hon ändå tycka det är bra där, har varit lite less då vi var tvugna och byta avdelning, men nu kändes det bra då hon sa själv att hon ville gå dit, alltså utan att man frågade!
Ska jag iväg nu och köpa present till Kevin som fyller 3år idag!
Ska dit på kalas kl 18:00.
Sen idag när Johanna slutar dagis så ska vi iväg till unga mammor på örnäset, så Johanna får leka med Saga lite :)
Sen kommer ju barnbidraget idag!!!!
Ingen fattilapp nåmer ;P
Började kännas på kontot domhära sista dagarna..
Inte för att man blir rik av de men men ni förstår :P
Ska lägga in lite blider som vi knäppt här förra veckan!!


BOWLING TIME !!










3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är utmanad, kolla min blogg! :D <3

Anonym sa...

Ååååååhhh, mina smååå sötbarn.. JAG SAKNAR ER! Vi ska också bowla när jag kommer hem.. PUSS

Anonym sa...

Vad snygg jag var ; )O du o Elliot också:) Kul var det, måste vi göra om!