januari 26, 2009

Nu har Elliot oxå klippt sitt hår!

Nu har jag slutat amma!
Känns ganska bra ändå men ändå så hade man ju vela kunna ligga och amma ibland, ganska mysigt!
Men han ligger bara och biter mig hela tiden och det gör så himla ont!
Men han tar då flaska och äter då mat jätte bra!
I Fredags var vi till badhuset, Jag och Elliot badade inte men en som hade skoj var ju Johanna, hon tyckte då det var jätte roligt. Ska försöka fara och bada minst 3 ggr i månaden!
Tänkte först att hon skulle få börja på gympa eller så men det får bli först till hösten eller så,
men hennes överskottsenergi går då åt även i vattnet! :P
Lite lättare och kunna fara på badhuset när man inte måste passa nån tid eller så, och då har ju Johan oxå möjlighet och komma då oxå :)
Igår kom Pappa och Lena hit och vi gjorde tårtan och fikade och Lena klippte Elliots hår, han blev super fin!
Det behövdes verkligen!
Sen kom Mamma, Tommi och Kim hit, och vi fikade lite till :P
Kim och Johanna lekte en massa skoj, höll på och koka kaffe i Johannas kaffekokare :) Gissa om de blev nå blött på toan?! :P
Sen for Johan och Tommi och köpte lite pizza och kina mat!
Mums vad gott!
Fick jätte fina ljuslyktor av Pappa och Lena!!
Och pengar av Mamma och Tommi, ska köpa sängkläder för dom pengarna tror jag! :P
Bjuder på lite bilder från badhuset och klippnigen igår!!
Ha det bra, kramar!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Thihihi.. Naawww.. Guu vad söt han är.. Mosters lilla prins.. Saknar er!

Anonym sa...

Usch vad jag saknar er.. Ska hinna komma någon dag, men jag har jätte mycket läxa så hoppas inte på nåt. :D Grattis på födelsedagen föressten ! :D <3 Jag älskar dig!