mars 16, 2009

1 week imron!

Imorgon är de prick 1 vecka kvar till resan, resfeber så de heter duga o de kommer säkert komma mer!!!! :)
Pratade idag med min morbror o han stannar hemma från resan, de får bli en annan gång istället! :)
Johanna hade vasaloppet idag på dagis o hon kämpade igenom hela :) Synd bara att jag inte visste att man fick va med o heja där, då hade vi ju kommit dit till 10 men men får bli nästa år istället!
Har fortfarande inte skickat ut inbjudningskorten, joo en har fått de o de är Jenna o Peter... hehe, måste ut med dom före vi åker iaf...
Fast då kom jag på att när man ringer o säger om man ska komma eller ej så måste man ju vänta till vi kommer hem igen om man inte gör de direkt då man fått kortet!
Kommer bara o lägga i postlådan till dom som bor nära :)
Så när vi kommer hem från resan så kommer all energi gå åt till mer planering till brölloppet, nu tänker man mkt på resan o planerar uti den o så!
Nu ska jag gå o äta lite kvällsfika o sen kolla spårlöst, kanske en tår eller två i ögat denna gång med!!!
God natt o sov gott ala mina vänner!
KRAM

Inga kommentarer: