mars 18, 2009

Öppna förskolan!

Idag blir de öppna förskolan på porsön och sen då Johan kommer hem så blir de o fa o sola en sista gång innan resan!
Ska passa på o handla oxå då vi lika är i stan.. Glömde vagnen i bilen idag igen, typist mig!
Fick låna Jenna o Peters sittvagn dom har till Nova. Tanks! :)
Nu har jag bestämmt vilken vigselring jag vill ha!
Ska till gulssmeden idag oxå o visa bilden jag har på den, ska höra hur mkt dom ska ha för o göra en sån!
En ganska enkel ring... Men den passar min stil om man säger så! :)
Har börjat packa lite smått till oss o barnen. Dom får var sin väska och jag o Johan ska dela. Vi tänkte köpa nya resväskor där i Thailand, sen ville mamma köpa en av oss!
Sen sku jag få låna en handbagage väska av Theresé som man sen kan ta med om man ska på nå dagsutflykter oxå :)
Kommer sakna mina små hjärtegryn och dom kommer säkert sakna osss en massa!!!!
Men dom finns ju kvar hemma då vi kommer... Dom försvinner ju inte precis! :)
Pussokram!

Inga kommentarer: