mars 21, 2009

21 mars 2009

Idag är de 3 dagar kvar till resan!
Shit va tiden går fort.. Idag ska vi eventuellt på leos lekland!
Johanna har tjatat på de flera veckor nu :) haha..
Sen pratade vi om o fa o bada oxå innan vi åker, så de måste väl oxå hinnas!
Och sen allt packande, har ju gjort en hel del men mkt som är kvar, alla små saker man inte tänkt på. Drömde inatt att jag glömt kameran hemma :P haha.. Hur less jag blev :P
Så nu står kameran + batterier på listan att packa in i väskan :)
Igår var jag o shoppade lite på stan, med en enormt tjurig och trött unge som inte ville lyssna på mig!
Men bättre att man höjer rösten o visar att jag bestämmer och jag stuntar i att vi är på affären än att jag inte bryr mig alls!
Stod o provade kläder i provhytten o Jenna var på barn avdelningen o tittade där till sina kidz, jaa vad tror ni inte Johanna gör då? Jo, hon kutar ut under dörren, och där står jag utan nån tröja :) Nice!
Sliter åt mig tröjan o springer efter henne o säger till henne;
- Sådär får man inte göra, nån gammal gubbe kan komma o ta dig!
O va folk tittade :P haha...
Men fan man blir ju rädd ju!
Kan ju inte lämna Elliot hur som helst bara där!
Så ett som är säkert, Johan ska med nästa gång jag ska på stan o köpa kläder! :)
Köpte 3 linnen och 1 BH och 1 trosa, blev ingen bikini eller nå shorts, hittade inga.
Bikini var hemt värdelöst o kolla efter, provade flera stycken men fast de var 44 på storleken på en såndär 3 kants bikini, typ dom ända modellerna som finns överallt, så ploppar brösten ändå ut! Får se om jag hinner fa en sväng på stan idag, ska ringa Therese o kolla om hon ska med?!
Nu ska jag gå o äta frukost, vill hela tiden skriva frulle, då min kära granne alltid sa de :P haha..
Tyvärr Mari, såg att su skrivit igår när jag sov.. Du måste höra av dig liiite tidigare!
Hade jag vetat de så hade jag gärna följt med..
Kom du dig ut igår, blev de nån krogrunda? :)
Nåja, menmen, skriver sen ijväll eller imorgon..
KRAMKRAM!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej haha nej de blev ingen krogrunda,tänkte ja sparar på mej tills ni kommer hem så tar vi en då;-)ni får ha de så jäkla bra.själv ska ja sitta här ute i solen,med en parasoll drink i handen...mycke bättre(avundsjuk..nej då inte ja;-) )
kram på dej

Anonym sa...

12 Mars 2009 eller 21 mars 2009? (; Hoppas ni hade skoj igår.. Puss puss