mars 20, 2009

Vatten vatten massor av vatten! :)

Åhh nu är de riktigt nära, 4 dagar kvar!!!

Igår var Aina & co här :) Johanna blev överklycklig på dagis då jag hämtade henne när jag sa att Saga väntar på henne hemma! :)
Hehe, nog är dom påhittiga allt dom små liven :)
Dom hade sprungit mellan toan och Johannas rum med Johannas kaffekokare och haft vatten i den och sen gjort en bassäng i Johannas rum :P hahaha... Eller försökte kanske?!
Så söta dom är!
Kan säga att mattan hennes var sjöblöt :P
Men det gick ju fort o få upp de!
Roligt då dom leker bra ihop och inte bara bråkar hela tiden, nån tvist hit eller dit måste man alltid räkna med, men det funkar bra :)
Nu har 6 stycken fått sina inbjudningskort, det är sånna som varit här eller jag varit till :)
Ni andra, dom kommer!!! :)
Måste köpa kuver (stavas?) först men de får bli väldigt enkla sånna :)
Lägger pengarna på annat ist för på sånt :)
Nu sitter Johanna och tittar på bompa och Elliot är vid mina fötter och "pruttar" (blåser) på dom! hahaa.. dom är verkligen gullig dom små söta kidsen!
Nu ska vi åka till stan, eller inte nu men halv 1o så ska jag först på banken o prata pension :)
Sen ska jag köpa en BH, bikini, shorts, linnen!
Ha en bra dag allihopa!
KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååh, låter väldigt mysigt ju.. :) hoppas det går bra idag med shoppingen.. PUSS

Anonym sa...

ja jag väntar ju fortfarande på min inbjudan =)