mars 11, 2009

13 dagar kvar!

Idag händer just ingenting ska på öppna förskolan och kika där då dom fått nya lokaler o så!
Nu blir det en liten längre bit och promenera, men de ska man inte klaga på :P
Igår fixade vi taxfreen, sablars va sur jag blev då man inte fick ta hem mer än 1 liter per person när de är utanför EU, tänkte ju passa på o ta hem så man har till brölloppet...
Men det frår lösa sig ändå, det finns ju i torne, men där har dom blivit dyrare..
Igår gjorde vi äppelpaj, fast Jennas var mkt så godare :P
Måste fråga henne om receptet :)
Nu är de mindre än 2 veckor :P Eller rättare sagt 13 dagar till Thailand!!
Nu ska jag hoppa in i duchen så man känner dig levande nu på morgonen :P
Hittar heller inte min maskara, måste hitta den, annars blir de o köpa ny idag, jag ser så hemsk ut utan de... Ser ut som om jag kommit från graven :P hahaha...
Ha en bra dag allihopa!
KRAM

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä va kul vilken upplevelse för barnen.Spec för johanna och se sommar mitt i vintern :-).
Grattis ser att ni sk gifta er kul vart och när ??

Anonym sa...

Vi ses väl imorgon?? Mamma

Anonym sa...

Hej Elin !
Måste du räkna ner dagarna - blir ju så avundsjuk.. ;o)
Ser verkligen fram emot att få höra sen vad ni har varit med om!