mars 09, 2009

*VÅRAT HOTELL*

Nu i kväll har Therese varit här o jag har varit frissa till henne,
men inte med saxen, utan med blonderings färg :S
Jag ska verkigen inte hålla på med sånt :P
Fast det var bara utväxten så inte så mkt, men svårt ändå!
Messade just till Mari om vi skull ta o åka dit ihelgen till Sävast o gö nån go mat o dricka nått vinglas :) Long time ago..... Verkigen inte igår man träffade dom underbara grannarna :)
Man får då leta länge innan man hittar sånna :)
Dom verkar ju fått de så fint i köket med ny målade skåpluckor o nytt kakel m.m.
Hoppas nu de inte krockar för dom med nå annat bara nu!!
Nu ska vi strax gå o sova.
Johan ska ju o jobba imorgon, stiga upp 04:50 hujja!
Imorgon är de ju unga mammor oxå, så roligt!
Hoppas Aina & co kommer dit så Johanna får nån o leka med :)
Och sen Johanna med Liam, så söta dom är små bäbisarna :)
Elliot känns så stor när man gemför med dom, fast de är inte alls många veckor emellan!!
Nåja, natti natti allihopa!

KRAM

5 kommentarer:

Madelene sa...

hej, jo det är det, hoppas verkligen att jag o mackan klarar oss... maximus spydde ju aldrig förra gången, utan bara lite diarré och ingen matlust...inte alls lika mkt blöjbyten som det varit i dag + 3 spypor buäääää :( hoppas d går över fort! inge kul....

Anonym sa...

vi kommer:)

Anonym sa...

Resfeber..??Mamma

Anonym sa...

Såå kul att ni äntligen får åka iväg ;)Verkar fint hotellet.. Jag ska skriva ned tips på bra ställen ni kan åka till sen. O tack för att du gjorde mitt hår :) Du e så go du. Kraamz

Anonym sa...

Hade gärna kunnat göra det,men har Amanda hemma så jag ids inte släpa med henne. E lättare då jag e själv med Theo på stan.
Men vi kan ses hemma: