mars 02, 2009

Eftermiddagsveckan!

Denna vecka har Johan eftermiddagsveckan, SVIIIN kul, eller så inte! :P
Gillar denna veckan inte alls! Så trist på dagarna..
Så vill nån umgås så hojta till!
Idag har jag ingen bil, tänkte att jag har den imron istället, men måste städa skrubben idag, masssa kläder som ska vikas in :)
Annars händer väl inte så mkt, ska nu innan Johan far o jobbar o sola lite, måste ju få lite grundfärg nu inför Thailand, åker om 22dagar!!!
Shit vad nerövs man börjar bli :)
RESFEBER så de sjunger om de! :)
Johan brände sig när vi var i lördags så han skulle skippa de idag!
Sen måste jag på biblioteket här i veckan, kanske typ imron o skriva ut infobladen så jag kan skicka iväg alla inbjudningskort!
Måste ju vara ute i tid, så folk kan planera :)
Inbjudningskorten är då klara iaf!
Nu ska jag göra mig iordning för o fara iväg till stan, skriver kanske lite sen ikväll..
Ha en bra allihopa!
KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

ring mig idag förinihelvite.. (: PUSSSS

Anonym sa...

visst e de lagom trevligt o ställ sej o börja om hela tvätten. men men
Hör av dej när du ni vill komma så styr vi upp ngt!