mars 04, 2009

Gammelstad badhus!

Så mysigt där verkligen!
Gillar de badhuset så mkt, varit där o badat med Theresé o Micke och sen var Johanna oxå då med såklart, Elliot stannade hos farmor denna gång, bättre o ta med han då Johan oxå är med!
Annars blev jag chockad idag då Elliot stod upp i sängen ! ! ! ! ! ! !
Dax o sänka sängen kanske?!
Så dåligt då de bara finns 2 lägen på denna säng, blir så lånt ner man ska lyfta han om han somnat i famnen spec för mig som är så kort!
Nu går de undan för Elliot då han ålar/kryper, swich så säger de bara så är han i ett annat rum :P Klättrar upp mot stolarna o står på knä.. Dom säger ju att har ett barn bråttom i utveckligen så har den brådis för att hinna innan ett nytt syskon är på väg!
Men man ju säga de att jag vill då inte ens tänka på syskon fören om kanske 2-3år, så han behöver då inte skynda sig!!! ;)
Nu är de bara imron Johan jobbar, dom är visst ledig på fredag till måndag, lång helg!!
Ska säkert o bada hela familjen i helgen, brukar försöka hitta på nå på helgena, passa på när Johan är ledig!!!
Nu sitter jag bara o väntar på att klockan ska bli 23:00 så Johan kan komma hem, ska säkert se nån film, brukar bli så på kvällarna!!
Skönt o varrva ner lite!
Nog för att jag somnar gott i soffan oftast :P
Godnatt på er alla, kram!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Han börjar bli stora killen nu. Tänka sig att badhuset är så uppskattat. När ska vi ta leos då?Kramar Ida och Alva

Anonym sa...

Fyll på mitt kort!!! :/

Och du nämnde inte att jag har stannat i luleå för din skull vad jag såg iallfall :(

Madelene sa...

Oj oj oj här händer d grejjor:)
Ja nu är det nog dax o sänka sängen för er! Våran har också bara 2 lägen d blir ju väldigt lågt när man ska lyfta ner dom.....

Anonym sa...

Försökte ringa här en dag men ni var väl upptagna med annat just då,får göra ett nytt försök till vecka då vi är lediga.
Märks att vi inte sett er på ett tag då Elliot redan börjat ta sig fram själv