april 03, 2009

20090403

Idag blir de ett kort inlagg, vi for aldrig till freedom beach, sag ut som om de sku borja regna o sa, men de gjorde aldrig de!
Har endast varit pa hotellrummet o kollat tv o nu pa kvallen sa har vi varit o kopt en present till mamma o tommi med familj o pappa o lena med familj :)
Sen har vi varit till de billiga mat stallet men vi tog bara glass idag men gott var de :) dom ar sa gulliga dar :)
Sen har vi smakat pankakes mmmmmm sager jag bara med banan o nutella :)
Nu ska jag ga upp till dom andra, sen kallar sangen.
Imrogn blir de nan ap show :)
Jajust de idag har jag hallt i en leguan :)
Har inte hunnit skicka nara vykort om nan undrar :) sorry!
Pussokram pa er alla!
hoppas ni har de bra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är för go.. Elliot har sovit från 20.45 igår till 06.30 på morgonen.. Ska väl inte ropa hej.. vi får se nu ikväll hur det blir.. Kram Mamma

Lina sa...

Vad har du köpt? Nyfiken!! :) Johanna fick en 20:a av pappa idag och en tia av mig så gick vi och köpte godis :)

Sara sa...

Thii.. Åh, vad jag saknar dej Elin.. Hoppas du har det bra.. (: PUSS

morbror sa...

Du har verkligen varit duktig måste jag säga.
Thailand verkar vara rena skräckupplevelsen för dig.. ;o)
Först flyget, som du var rädd för, gick jättebra.

Sen kom åska och det i mängder. Du lär inte ha några problem med det något mer!

Du har även avverkat eld-temat från din lista över rädslor !

Har inget mer att säga än - jag är stolt över dig !

VÄLKOMMEN HEM !!