april 02, 2009

Explotion!!!!!

Hej allesammans!
Saknar nagra bokstaver som ni ser :)
Allt ar underbart har, men det regnar varje kvall, har varit aska regn och blixtar varje dag!
Idag borjade det och brinna 1 kvarter fran oss, snacka om att jag fick panik :( Lag ju o vilade!!!
Det var 1 resturang, 1 skraddar butik o 1 massage affar som fick nan explotion av nagra smallare!
Sa de blev helt forstort, har varit o kikat!
Tyvarr har jag ingen kabel till kameran sa har inte kunnat lagga in nagra bilder :( Far lagga in sen da vi kommer hem pa onsdag em!
Hade glomt bort losenordet till bloggen da jag bytte just innan vi for, darfor har jag inte kunnat uppdatera!
Saknar mina sma hjartegryn valdigt mkt, ibland vill man bara grata :(
Men dom kommer ju till flyget da vi kommer hem!
Saknar alla vanner o slaktingar oxa...
Tack Therese att du kunde fylla pa mobilen, du ar en angel!
Vill ju kunna messa o skriva hur allt ar har!
Mamma, pussa barnen fran oss!!
Sag att vi kommer hem snart.... Ahh va man saknar dom, aldrig mer utan dom sa har lange!
Elliot har visst barjat o krypa ska bli skoj o se!!!
Nu tar min datatid slut! Sa ska ga o sussa sangen!!
Imorn bar de av till freedom beach, sola bada o massage! :)
Inte illa de :)
Pussokram pa er alla!

Hores pa onsdag eller sa!

Joo foressten sa gick resan med flyg suuuuperbra!
Lite laskigt men hur coool som helst var jag!!! :P

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt ni verkar ha.Njut och mys.Jag vet hur roliga åsk ovädren kan vara NOT!
Skönt att ni har de bra.Vi får ta ett Leos lekland då ni kommer hem.Ta hand om varann

Anonym sa...

Inlägget var från Ida och Alva

Anonym sa...

Visste att du skulle säga så om att aldrig vara ifrån barnen så länge..ler, Mamma

Sara sa...

Ååh, vad jag saknar dig syster.. massor.. kom hem ! Puss

Anonym sa...

Var det jag visste! att de sku gå bra me flyget:) Kul att ni har de bra;) Saknar er.. njut rejält nu de sista dagarna. puss&Kram/ Theresé