oktober 05, 2009

Go kväll :)

Sitter här i mörkret helt själv, barnen har somnat o Johan jobbar em..
Var o överaskade farmor o farfar idag efter jag kört Johan på jobbet, dom blev överlycklig!
Johanna sa så gulligt på vägen dit:
- Mamma, vad tror du att vi får och äta när vi kommer till farmor, blir de plättar eller smörgås med smör :P

Dom brukar alltid bjuda på nå gott då vi kommer dit och hälsar på, så Johanna hon visste :)
Sen sa hon även:
- Mamma, farmor o farfar blir nog jätte glad när vi kommer o överaskar dom nu och hon blir nog jätte glad då jag har på mig mina vantar... :)

Nog är dom gulliga alltid :)
Knappt att jag kunde hålla mig för skratt :)
Pratade om att vi skulle komma dit o äta surströmming på onsdag, mums va gott!
Har suttit på datan alldeles för länge nu ikväll sen dom somnat, känner mig helt trött i ögonen..
Ska nog gå o titta lite tv nu...
Ha de bra alla..
Kram

Inga kommentarer: