oktober 13, 2009

Hujja va kallt de är ute!

Idag ska Johanna o hennes dagis på Teater, de tycker hon om jätte mkt..
Tycker så synd om Elliot då jag ska lämna han på dagis.. Han märker direkt när fröknarna kommer o säger Nu ska mamma gå... Han springer till mig o börjar klänga.. Stackars lill killen...
Men de går ju bra sen, han slutar o gråta när jag vänder ryggen o gått typ 10 steg ;P
O igår ville han knappt gå hem där ifrån, när jag kom så kom han o kramade mig men sen gick han o fortsatte leka o när jag tag han så blev han skit sur :P Nog är dom roliga dom små liven :P
I helgen var vi ju på leos lekland på kalas.. Snacka om bra, de lär vi ju ska ha någongång.. De var Edvin från Johannas dagis som fyllde år.. Barnen fick glassbomb, fruktsallad, saft o godis..
Mkt uppskattat av barnen...
På torsdag börjar jag data kursen, igentligen behövde man inte ha den, men då jag missade sista provet på gymnasiet så fick jag IG i Data, så tänkte de är bättre o ha G i den iaf.. Slipper dom fråga om jag inte kan nå med data :P haha.. Sen hade jag ingen kurs just nu annars så hade blivit ett uppehåll med studiemedel o de hade ju inte varit roligt :/ 6000 kr mindre är inte bara lite...
Nåja, nu ska jag gå o fixa lite här hemma, medans barnen är på dagis, så de blir något gjort :)
Ha en bra dag allihopa, kramar

2 kommentarer:

li sa...

du glömde skriva att syster kommer på besök efter data kursen :D:D:D

Anonym sa...

Halloj!

Jo det går med skolan och prov i fredags =) får se hur det gick med det =) Så vad har du kvar i skolan dÅ?

Kram Åsa