oktober 24, 2009

Bloggadresser sökes ;)

Hej alla! :)
Idag var den efterlängtade loppisen på Arcus.. Har gått där o strosat runt i ca 6 timmar.. Shit va tiden går fort, har handlat massa med grejer!
Var där med Sara och Therese, o kan ju säga att dom handlade mer än mig dom galningarna, men jätte mkt fint hittade dom, var ut 3 gånger tror jag och lämnade saker i bilen...
Annars idag gick jag o vilade typ 17:05 och vet ni när jag vaknade..................... klockan 19:30 vaknade jag av att Elliot grinade i sängen... shit pommfrits!! :P lär ju inte va nå trött nu i kväll då de är sovdax ;P haha...

Jaajust de.. Johan har om installera datan så alla mina bloggar som jag läser är borta.. Har dom på favoriter men nu är dom ju inte kvar, så dom som vill dela med sig av sin bloggadress eller vet att jag brukar läsa den får jätte gärna lämna en kommentar så får jag eran bloggadress så jag kan fortsätta läsa alla underbara bloggar!
Läser gärna nya bloggar oxå om de är nån som brukar kika in här då o då, fast vi inte kanske känner varann.. Alltid roligt på kvällen o läsa bloggar!
Vad har ni andra gjort idag då, nån mer som besökte arcus?! :)
Hoppas alla har haft en underbar helg hitills, för de har jag då haft!
Kramar... <3

3 kommentarer:

idastoltz sa...

Jag vill på hantverks mässan i helgen.Man brukar alltid hitta nå kul eller få ideer på olika saker. Får se hur de blir med den saken. Hoppas du fyndade bra saker :)

Victoria sa...

Jag hade också velat fara till Arcus men tyvärr jobbade jag hela dagen.. Hörde att det var sjukt med folk så det vad nog lika bra att jag inte tog mig dit :)

Linnéa sa...

Oj var det då! Nåja, de kommer fler gånger antar jag :)