februari 18, 2010

Nattpass...

Nu ligger barnen och sover! Passar på och sitta vid datorn ett tag :)
Har pratat med enhetschefen på vuxen psykiatrin och har sagt att jag vill jobba andra perioden natt. Och de gick då alldeles utmärkt :) Funderar lite om jag kanske ska ta båda perioderna?!
Det blir ju mer ledighet och kortare dagar för barnen på dagis!
Johan har ju semester 2 perioden om de är som tidigare, så då kan man ju umgås mer med dom på dagarna!
Annars är allt bara bra med oss, har inte jobbat så mkt nu, men de hade varit lugnt på avdelningen, så de är ju bra för dom, men mindre bra för mig ;P
Men så är de ju ibland!
Till helgen vet jag inte vad som händer, hoppas på jobb :) Men annars ska vi nog bara ta det lugnt.
Johan ville till happis, men de är ju de då jag inte jobbat nå i veckan så om dom ringer i helgen så måste jag ju verkligen jobba. Dom ringde även från Nordkalotten och frågade om jag kunde jobba på lördag, men sa att jag inte vet eftersom jag måste vara tillgänglig på sunderbyn om de behövs, men skulle höra av mig!
Nu ska vi på banken då Johan slutar jobbet, barnen ska få fara till farmor o farfar medans vi är där..
Nu ska jag gå och ducha en snabbis så man är lite frächare ;)
Kramkram på er alla...

2 kommentarer:

Johanna sa...

Hej Elin;)
Svarar här från inlägget du gjorde till mig. Jo Liam har verkligen vuxit en hel del o blivit stor nu o kan tänka mig en hel del sen vi sågs sist ..haha ;)*ler*. Det är verkligen toppen o skönt nu dessutom när Liam börjat gå underlättar enormt för en o för han själv när han leker o sysselsätter sig lättare nu;).
Absolute tycker ja oxå att vi borde ta o ses nån dag med pojkarna så dom kan få leka o busa med varann de tycker ja var som sagt längesen ju, får ta o styra upp o hitta på nått nån da då vi båda är lediga;)
Kraam

www.lillajohannaa.blogg.se sa...

Hej Elin! :)
Hade tänkt höra med dig om du har lust att träffas nån da och låta barnen få leka o träffas nån dag då du är ledig vore riktigt trevligt ju?:).
Kraam