mars 15, 2010

Måndag hela veckan!

Sådär, nu har jag tid och skriva lite i bloggen, har inte funnits så mkt tid till de. Har jobbat sisådär 6 pass i veckan och veckan före de oxå. Så nu när Elliot ville stiga upp 5 i morse var man tröttare än tröttast :)

Nu ser jag att Elliot somnat på soffan, så lite lugnt de är nu :) Annars är han som en hulligan och springer runt :)

Idag om jag inte åker på jobb ska vi fara och handla lite mat, tanka och göra lite nytta, Johan är ju ledig nu måndag - fredag och jobbar sen helgen. Så de är som skönt så slipper barnen vara på dagis, ska bara ha halvtid, så dom får gå o leka en stund, annars lär ju en madam här få damp här hemma ;P hahaha.. Sen har hon ju sin finska på onsdagar oxå..

Längtar till fredag då man får pengar, har lite grejer jag behöver köpa..
Sen den 27:e, då lönen kommer åker 2/3 in på reskontot.. Har ingen aning hur mkt jag kommer få, men jobbat 16 pass i februari månad, så lite blir de ju iaf...

Haha, nu har Johanna oxå somnat, brevid Elliot på soffan, så nu sitter man helt själv vaken.

Johanna har fått Elliots jobbiga hosta, men febern har hon sluppit, så de är ju bra :)
Dom var på de nya dagiset igår o i förrgår och därifrån ville dom knappt hem :P hahha.. Johanna sa; - Mamma jag ska bara leka en liiiiten liiiiten stund till :) haha..

Känns så tråkigt då man börjat o jobba, man hinner ju inte träffa vännerna alls.
Man hinner inte ens prata i telefon med nån..
Nu ska jag gå och städa lite, passar på då barnen sover :) hehe..
Alla får ha de så bra.. Kramar från oss!

1 kommentar:

www.lillajohannaa.blogg.se sa...

Oj vilken jätte fin blogg sida du fixat nu riktigt fiiin & kul att du fått tid till de o uppdaterat lite så man kan följa dig vad som händer;). Kraam