mars 25, 2010

Griniga ungar!

Hejsan allesammans!
Natten gick bra, fast jag bara sov 07:30-11:45, skulle ju vända på dygnet dagen före nattpasset för att vi sku till Töre på em, så hade inte hunnit sova, men vände ju inte på dygnet allt för mkt, så var jätte orolig att jag inte sku orka, eller orka o orka, man måste ju, men tänkte att jag skulle vara jätte trött, men de slapp jag och vara :)
Men varför är man så himla trött mellan 3 och 5 på morgonen då man jobbar natt? Nån som vet?! :)
Johanna och Elliot är i ett väldigt grinigt humör period just nu, de ända dom gör på dagarna är och grinar tycker jag. Är de inte Johanna så är de Elliot. Och bråkar gör dom oxå hela tiden, med varann.. Nåja, de går väl upp och ner med de oxå :)
Imron ska jag fara till Pite med Peggie. Ska gå på stan lite och kika :) Kanske ta en fika eller en lunch oxå :) Har inte tänkt köpa nå speciellt, men hittar man nå, så skadar de väl inte ;P haha..
Ska jobba denna natt oxå, sen är man förhoppningsvis ledig helgen, har sagt till vik. förmedligen att jag tänkte vara ledig i helgen, men ringer dom från avdelningen och de är kriiiis så klart jag åker då :) Har jobbat 19 pass denna månad, så de känns i kroppen ;P Jag är ju van och vara hemma och ta de lugnt då jag varit mamma ledig, så nog känns de och jobba, men man vänjer sig. Trivs då på jobbet som bara den. Var i tisdags på jobb interjuv på barn psykiatrin, får se om dom är intresserad och ha mig som springvikarie där oxå?! :) Alltid bra o ha fler ställen och springvicka på, så finns de möjlighet till att få jobba fler pass :)
Fick även veta idag att jag får jobba 100% i sommar oxå, känns skönt!
Blev ju inte att jag tog natt jobbet i sommar, ångrade mig om mitt val, men de underlättade visst för cheferna och dom som gör shemat på jobbet :) Så de känns ju bra!
Nu ska jag gå och ta hand om mina söta gulleungar... Eller rättare sagt "grin" ungar ;P
Bamse kramar på er alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

känner igen det där med grinungar.....William är just nu också i en sådan period och det ska grinas åt precis allt men det går väl över (hoppas jag)