maj 14, 2010

Längtan........

Idag ska jag jobba 14-22 och de ska jag även göra lördag och söndag oxå. Har varit ledig nu onsdag och torsdag och de behövde jag verkligen.
Igår då de var kanon väder ute så var vi ute i stort sett hela dagen.. Var oxå och hälsade på Johanna och barnen i Sunderbyn, har ju inte varit till dom förut och jätte fint bodde dom. Man blir som sugen på och köpa hus.. Men vi har sagt att vi ska vänta till efter Thailand. Alla pengar vi sparar måste gå dit.. Satt och kollade på bilder här i förrgår, åååh vad man längtar...
Nu är det mindre än 8 månader kvar, men de är bra, så hinner man spara massa pengar, för de lär behövas..
Har suttit och kollat lite på nätet, kanske man tar dykarcertifikat där nere. Hade ju varit skit roligt, så kan jag och Johan fara tillsammans och dyka sen :)
Vet ju att folk som tar de utomlands har svårt och dyka här i Sverige då dom är van och dyka då de är så klart vatten där, men då jag har en man som är så duktig på och lära, så behöver jag nog inte vara orolig :P
Johanna är så gullig, här för ett tag sen så packade hon sin väska. Hon packade ner, badkläder till henne och Elliot, sen även badlakan till dom, och simglasögonen... Hon är för gullig ;P Så sa hon;
- Mamma, Pappa nu har jag packat väska till Thailand... :)

Nu ska jag inte sitta vid datorn, ska gå och va med mina trottsiga trollungar :P
Dom är verkligen trottsiga just nu... Men jag överlever ;P Envishet är ju en bra egenskap!
Så jag ska väl bara vara glad över att dom ärft de av mig ;P hahaha...
Ha en bra dag allesammans!
KRAM

Inga kommentarer: