november 30, 2010

Börja blogga igen?! :)

Känns som om jag skulle vela ta upp bloggen igen.. Är ju som skoj och kunna skriva i den då vi åker till Thailand i Januari.. :)

Just nu är jag så himla stressad över mycket, jag har fått tillbaka min huvudvärk som jag haft hela sommaren... :/ Vet inte vad jag ska ta mig till snart... Den återkommer varje dag.... Men nu känns den mer i nacken än förut, då var det bara på högersidan av tinnigen...
Men snart måste jag åter igen gå till läkaren, som inte kan göra ett skvatt igentligen...
Mitt humör blir ju tyvärr dåligt då jag har huvudvärk hela dagarna...

Nog med negativa och tråkiga saker... :)

Det är nu mindre än 2 månader tills vi åker till Thailand i 2 månader.. Det ska bli så himla underbart och skönt...Men man kommer ju verkligen att sakna alla släktingar och vänner som man har här hemma i Sverige... Tur ni finns kvar då vi kommer tillbaka till kylan :)
Johanna pratar varje dag om vad hon ska göra där, vad hon ska packa i resväskan, hur mkt hon ska bada och äta glass och allt hon ska köpa ;) hihi.. Dom är så söta om små liven :)
Hon packar ibland saker i sin väska, det hon ska ha med sig är en klänning, baddräkt och simglas ögonen så hon kan se alla fina fiskar i vattnet :) Hon är lika vattenkär som sin pappa ;) haha..
Hon brukar ju säga att hon ska bli dykare då hon blir lika stor som papppa...
Då vi lika pratar om dykning kan jag nämna att jag fick jag mitt dykar cetifikat här för nån dag sedan, så nu är jag en riktig dykare med cetifikat.. Inte illa pinkat inte ;)

På måndag den 6:e december ska jag och Maria börja praktiken som tillhör barn och ungdomsjukvård, är med blandade känslor och tankar som jag har praktiken där, har ju velat vara på en annan avdelning, men man får inte allt här i världen..
Ska ju samtidigt bli spännande och få träffa nya människor och nya arbetsrutiner...
Men kommer jobba arslet av mig december månad då jag måste få ihop på mycke timmar som det är möjlig så man får en lön i januari månad oxå, då jag endast får 2000kr i studiebidrag från CSN december månad...

Nu ska jag gå och söva barnen som fortfarande är vakna, dom tror sig vara sånna som aldrig behöver sova.. :)
Kram på er alla... Och god natt...

Kommer det vara någon som läser bloggen om jag gör ett tappert försök?! :)



Bild från våran bröllopsdag 8/8-09
Tänk om man fick återuppleva sånna härliga dagar!

3 kommentarer:

Linda sa...

Så fina ni är på bilden!

Madelene sa...

vad kul att du börjat blogga igen,jag kommer följa den::)

Malin sa...

Jag läser den när du skriver! :)