januari 09, 2011

Nedräkning till Thailand!

Dagen då vi åker iväg till Thailand närmar sig med storm steg... Jag har massor av resfeber redan nu, vet inte hur mkt resfeber jag kommer att ha dagarna just före?! :)
Känns så skönt och komma iväg och inte behöva tänka på mkt mer än familjen och vad vi ska göra den dagen.. Vi kommer att ta dagen som den kommer och inte stressa nå, för vi kommer hinna göra allt vi vill göra och lite till! :) Då vardagen just nu är väldigt stressig för min del, känns just den grej som en mkt skön sak o se fram emot :)
Nog för att den varit stressigare förr och jag lugnat ner mig en stor del just med stressen, men fortfarande mkt kvar och arbeta med!

Barnen har varit på OB-dagiset igår och idag.. Dom trivs verkligen där!
Känns så skönt och veta det, men det är väl mkt att dom inte är där så ofta och då längtar dom dit mer!
Barnen ska få vara ledig så mkt det bara går nu då vi inte vill bli smittad med nå kruks från dagis.. Man kan ju aldrig vara säker på att man inte får de från någon annan men på dagis går allt och lite till!
Men Johan jobbar em i veckan så då jag "jobbar" fm 3 dagar denna vecka så blir de dagis en stund för dom, dom dagarna.. Har även sagt att dagen före resan ska dom få bjuda på glass å dagis, är ju ändå lite mer än 2 månader tills nästa gång dom kommer till dagis..

Imorgon - onsdag har jag mina 3 sista dagar på praktiken, kursen är redan avslutad men läraren tyckte att jag ska göra dom dagarna jag varit borta!
Är inte så taggad till det då jag kännet att jag hade kunnat jobba istället och tjänat rikiga pengar, men praktiken ger ju kunskaper, så det kanske så småningom ger pengar! :)

Nu ska jag skärpa till mig med den dåliga uppdateringen av bloggen..
Skulle även vela kunna lägga in färska bilder, men är så dålig på och lägga bilderna direkt på datorn!


God natt allesammans!

K R A M


1 kommentar:

Johanna sa...

Vad kul att du börjat blogga igen, här ska följas alltid kul o följa andras ju :).
Hoppas allt bra mer er, skönt att de närmar sig så nu tills ni åker oj så underbart med en lång resa & semester för er ;) Kraam