december 22, 2008

2 dagar kvar till julafton!

Kom hem igår en snabbis, varit i happis från o med tors och kom hem igår kväll, lämnade av Johanna i Töre, vi hade glömt MASSOR av grejjer, närmare 12 st grejjer, snacka om glömska vi är!
Massa julklappar o allt! :P
Ska idag fara o köpa sista julklappen, sen är de klart, trodde jag var färdig för längesedan, men så upptäckte jag att jag glömt en :P
I helgen har det bakas många sorters kakor o bullar i Pitkäjärvi, jag har inte gjort så mkt mer än o lärt mig finska :P Bra o träna finska när Johans släktingar inte kan nå svenska så alla pratar bara finska med varann.. :)
Nu börjar hårdträningen med Johanna o finskan...... Och även då Elliot oxå :)
Vi ska i alla fall göra vårat bästa :)
Vet att mummi blir glad iaf :) Visst?! ;)
Är så extremt nyfiken av mig, vill öppna de Johan köpt till mig NUUUU!!!!
Åååh skulle kunna göra nästan vad som helst för o få veta vad det är för ni i den!!! ;P hehe....
Nåja skriver under mellan dagarna om jag får tillgång till nätet någonstans...
HA det så bra alla!!
Skriver det igen, god jul o gott nytt år!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha Elin, det är det som är meningen med julklappar. Du ska inte få veta fören julafton :)
Johan har nog hittat något fint ;D
Puss!