december 17, 2008

Smakis dax :)

Då var det dax för lite bilder på när Elliot äter sin första smakis portion, det stod i menyn Morotspuré :)
Vissa bilder blev fel väg men ides inte börja ändra väg på dom ;P

Idag fick jag sovmorgon, Johans första lediga jullovsdag :) Kan ju lungt säga att det är inte den enda dagen jag ska ha sovmorgon ;P Lär tigga till mig nån till :)
Nog för att jag är en morronmänniska och går gärna upp tidigt men ibland kan man behöva få sova ut :) Sen kring 10 tiden for jag och Elliot iväg till Svartöstan och hälsade på Madde och Maximus. Elliot har ju börjat äta lite smått och idag fick han smaka gröt från Maximus, det tyckte han om så fick göra en smakportion med gröt åt han, mums!
Sen for vi på stan en sväng, skulle byta en tröja till mammsen på lindex, sen gick vi o kikade på lite andra affärer o sen skjusade jag hem dom o for vidare hem!
Ringde Johan och sa att han skulle pallra sig till dagiset så vi kunde hämta Johanna tillsammans idag och sen fara o handla på willys, var ju tvungen och köpa ett paket med gröt till Elliot :)
Sen när vi kom hem tog vi o köpte pizza, var sååå hungrig!!
Nu väntar vi på att Anna ska komma hit med sin son Edwin som är 1 dag äldre än Elliot :)
Imorgon bär det väl iväg till Happis, och sen stannar vi där till på söndag kanske och sen åker vi till Töre på söndag eller måndag och stannar där till julafton :)
Bilden nedanför då Johanna badar ser man verkligen hur hon sätter sina grejer på kanten o försiktigt häller i vatten med lillkannan hon har i handen :)
Sen bilden på Elliots hand är så gullig just hur han höll dom :)

Nu ska jag kolla på unga mödrar!

Ha det bra och GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA FRÅN OSS!

Inga kommentarer: