december 12, 2008

Vilket dåligt väder!!!

Idag har vi varit o hämtat våra pass!!!!!
OMG så hemsk jag blev alltså :/ Det ser verkligen inte fint ut det minsta, ser ut som jag grävit mig upp från graven eller nå. Hujja, sa till Johan att det här vill jag inte visa när vi åker till Thailand, då sa ha ba; ja men då tar jag väl med nån annan då ;P hahhaa.. Nää men tur att man inte känner dom på flyget iaf :) Ställde nästan till med en scen där på polisstationen haha, sa åt han i kundtjänst att det där är inte jag det måste blivit nå fel ;P ?!
Kom för ett tag sen hem från Ullrica o dom, nu ska vi iväg på willys o sen till Therese o Micke o äta go mat o se på Idol :) Hoppas Kevin vinner ikväll, annars röstar svenska folket helt galet :)
Ha en bra kväll, kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så söt inte ska du tycka sådant om dig... kram

Anonym sa...

Skriv lite oftare..